Повернутись на головну сторінку

Інструкції, рекомендації та поради по використанню сервера

1. Для доступу до поштового сервера mail.univ.net.ua клієнти можуть використовувати наступні протоколи та програмне забеспечення:
Надсилання і отримання повідомлень за всіма згаданими протоколами дозволені з усієї мережі Iнтернет.

2. Поле DisplayFrom по замовчанню має значення "<ім'я> <прізвище>", наприклад "Віктор Соколовський". Ім'я і прізвище користувач задає при реєстрації поштової скриньки. Користувач може в будь-який момент багаторазово змінювати поле DisplayFrom. Наприклад, якщо користувач надсилає або планує надсилати повідомлення за межі країни, йому слід переписати поле DisplayFrom латинськими літерами, наприклад "Victor Sokolovsky".

Змінити значення поля DisplayFrom

3. Створити поштову скриньку можна лише на комп'ютері, зареєстрованому службою AuthProxy. Як логін, користувачеві пропонується використовувати свій логін AuthProxy, але замість нього користувач може вказати будь-який інший. Адресою електронної пошти користувача автоматично стає адреса <логін>@univ.net.ua. Логін поштової скриньки ніяк не пов'язаний з логіном AuthProxy. Логін бажано обирати якомога коротшим, щоб Вам легко було його надиктувати по телефону, а вашим співбесідникам - його розчути, прочитати, занотувати або додати до своєї адресної книги. Однак надто короткий логін можуть легко підібрати спамери шляхом словникового перебору всіх коротких слів. Отже рекомендується мінімальна довжина логіна 6-8 символів. ПІСЛЯ СТВОРЕННЯ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ ЗМІНИТИ ЛОГІН НЕМОЖЛИВО! Квота скриньки по замовчанню складає 205 MB. Користувач завжди може дізнатись про поточний розмір своєї скриньки. Детальніше про це ...

Увага! Повідомляйте адресу Вашої електронної пошти лише обмеженому колу людей. Не повідомляйте і не залишайте свою адресу без негайної потреби на розважальних Інтернет-форумах, чатах, дискусійних клубах, групах розсилки тощо. Пам'ятайте, що боротьба з масовою розсилкою небажаних повідомлень рекламного або непристойного зміста (спам) є основною гострою проблемою сучасної електронної пошти. Стережіться спамерів!!! Не відкривайте повідомлення, надіслані Вам незнайомими або невідомими відправниками! Не відповідайте на такі листи! Краще за все вимкнути автоперегляд листів і вручну відкривати листи подвійним натиском миші і тільки після того, як за допомогою полів FROM (ВІД КОГО) і SUBJEСT (ТЕМА) Ви впізнали автора отриманого повідомлення. Повідомлення від незнайомих відправників просто видаляйте.

На сервері налаштовано спеціальні антиспам-фільтри, через що отримання повідомлень від інших поштових серверів, а також надсилання повідомлень до них може бути затримано на короткий час, приблизно 10 хвилин.

4. Пароль на поштову скриньку користувач встановлює під час її реєстрації. Йому потрібно двічі ввести однаковий пароль в двох різних полях і під час введення на 100% переконатись в тому, що клавіатура комп'ютера знаходиться в режимі АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ! Регіст символів пароля має принципове значення. Будуйте паролі, використовуючи лише великі або маленькі латинські літери та цифри. Не додавайте без негайної потреби спецсимволи або псевдографіку, оскільки в майбутньому не на всіх комп'ютерах Ви зможене ввести такий пароль. Довжина і складність пароля повинна відповідати Вашій спроможності добре його запам'ятати і не забути протягом тривалого часу.

Паролі поштових скриньок не пов'язані з паролями служби AuthProxy. Розробники сервера не мають доступу до паролей цієї служби. Група розробників та адміністраторів сервера гарантує, що паролі поштових скриньок зберігаються на сервері у такий спосіб, що ніхто, в тому числі і самі розробники, не можуть їх отримати. Пароль знає лише користувач.

Користувач може багаторазово змінювати пароль своєї скриньки. Для того, щоб змінити пароль існуючої поштової скриньки, користувач повинен відкрити посилання, наведене в цьому пункті. Також процедура зміни пароля присутня на Веб-сторінці користувача в меню ПАРАМЕТРИ / ЗМІНА ПАРОЛЯ. Будьте обережні с паролями! Якщо пароль змінювати надто часто, його легко забути!

Змінити пароль поштової скриньки

Скинути пароль по логіну AuthProxy

5. Мова інтерфейсу сторінки авторизації користувача залежить від налаштування його оглядача Інтернета. Одним з параметрів останнього є приорітетний список мов, яким користувач надає перевагу при відвідуванні сайтів, які мають різні мовні версії. Саме до таких сайтів належить сторінка авторизації, яка, окрім інших, має також українську і російську мовні версії. Як правило, по замовчанню в багатьох оглядачах на першому місці в цьому списку мов стоїть англійська мова. Користувач може багаторазово змінювати цей список, в результаті чого сторінка авторизації відображатиметься тією мовою, яка на поточний момент стоїть в цьому списку на першому місті. Детальніше про це ...

6. Коли користувач перший раз виконує авторизацію і за допомогою веб-сторінки відкриває свою поштову скриньку, він вводить бажану мову, якою буде мова інтерфейса веб-сторінки його поштової скриньки, а також мова MAPI-каталогів скриньки користувача. По замовчанню цією мовою є мова оглядача Інтернета, див. пункт 5. В ході подальшої експлуатації поштової скриньки користувач може багаторазово змінювати мову інтерфейса веб-сторінки за допомогою меню ПАРАМЕТРИ / РЕГІОНАЛЬНІ ПАРАМЕТРИ / МОВА. Аналогічно, можна перейменувати MAPI-папки по замовчанню, якщо в тому ж меню встановити відповідну галочку. Якщо користувач передбачає можливість відвідування веб-сторінки своєї поштової скриньки перебуваючи за кордоном, на комп'ютері, що не підтримує кирилицю, йому варто під час першого відкриття веб-сторінки обрати англійську мову, в результаті чого цією мовою будуть створені всі основні MAPI-каталоги, а вже після цього відкрити в Веб-сторінці меню OPTIONS | REGIONAL SETTINGS | LANGUAGE і обрати мовою інтерфейса українську або російську. Детальніше про це ...

7. Доступ до всіх служб сервера, що передбачають передачу/прийом конфіденційних даних, відбувається виключно за протоколом SSL (HTTPS, POP3-S, IMAP4-S, SMTP-TLS). За даним протоколом всі дані, які передаються між SSL-клієнтом і SSL-сервером шифруються сучасними криптографічними алгоритмами і не можуть бути прочитані або спотворені ніякими посередниками або мережевими пристроями. Проте для досягнення цієї мети користувачеві необхідно завантажити та імпортувати кореневий сертифікат сервера і надалі дотримуватись нескладної, але чіткої дисципліни щодо використання сервера. Якщо Ваш комп'ютер знаходиться в мережі університетa, перевірте налаштування Вашого оглядача Інтернета, щоб з'єднання до поштового сервера за протоколами HTTP / HTTPS відбувалось напряму, БЕЗ посередництва проксі-серверів, зокрема proxy.univ.kiev.ua. Якщо для протокола HTTPS введено proxy.univ.kiev.ua:3128, що є необхідним для роботи з закордонними HTTPS-серверами, потрібно додати доменне ім'я mail.univ.net.ua як виняток. Вводити IP-адресу замість доменного імені не можна! Детальніше про це ...

8. Під час реєстрації поштової скриньки, користувачеві бажано вказати серію і номер довгострокового документа, що засвідчує особу. Ці дані можуть бути необхідними лише в окремих нестандартних випадках, коли користувач забуває і не може пригадати пароль своєї поштової скриньки або бажає знищини свою скриньку, оскільки кількість поштових скриньок, яку може створити один користувач, є строго обмеженою. До таких документів в першу чергу належать свідоцтво про народження або ідентифікаційний код, оскільки вони є унікальними в межах усієї країни і не змінюються протягом усього життя людини. Закордонний паспорт видається ОВІРом лиже на обмежений строк, внутрішній паспорт потенційно може бути замінено у зв'язку із зміною сімейного стану користувача. Посвідчення водія також може бути вилучене за різних причин (аварія, вождіння в нетверезому стані тощо). Студентський квиток є тимчасовим документом, оскільки при закінченні університету він вилучається. Прізвище/ім'я/по-батькові користувача не є унікальними в межах країни і навідь в межах університета, а отже не можуть бути використані при здійсненні зазначенних операцій. Іншими словами, номер документа відіграє роль резервного альтернативного пароля, який користувач забути не може, за виключенням випадка, коли він втрачає даний документ. Група адміністраторів сервера гарантує, що наведені дані будуть цілковито конфіденційно збереженні, не будуть використовуватись для якихось інших прихованих задач і за будь-яких умов не будуть передані третім особам. Якщо користувач не ввів номер такого документа під час реєстрації поштової скриньки, то, знаючи свій пароль, він може це зробити будь-коли пізніше і багаторазово.

Ввести або змінити номер документа, що засвідчує особу

ЯКЩО КОРИСТУВАЧ ЗАБУВАЄ ПАРОЛЬ, ТО, БЕЗ ВВЕДЕНОГО ЗАЗДАЛЕГІДЬ НОМЕРА ДОКУМЕНТА ЯК АЛЬТЕРНАТИВНОГО ПАРОЛЯ, ВІН ВТРАЧАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПОДАЛЬШОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ, ЯКА ЧЕРЕЗ 14 МІСЯЦІВ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ БУДЕ АВТОМАТИЧНО ЗНИЩЕНА. ТАКОЖ НЕМОЖЛИВО ВРУЧНУ ЗНИЩИТИ ТАКУ БЕЗДІЯЛЬНУ СКРИНЬКУ, НЕ ЧЕКАЮЧИ КІНЦЯ ЗАЗНАЧЕНОГО ТЕРМІНА.

Повернутись на головну сторінку